Man vet inte vad man har förns man förlorat det

Rubriken är så jävla sann! Jag förlorade ALLT men bara för några dagar och det är jag sjukt glad över för det kunde ha varit längre. Jag blev berövad friheten, förståndet, respekten, ja det mesta men inte mina vänner. Jag är så glad att vad som än händer så vet jag att jag har vänner som ALLTID ställer upp. Jag är så tacksam och ni vet vilka ni är så ta åt er! Jag kan inte beskriva min tacksamhet och kärlek till men jag vill att ni ska veta, vad som än händer så finns jag här för er! TACK


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gumman finns här för dig även om vi inte ses så ofta! :) men det kanske blir ändring på det ju! ;) puss

2010-03-26 @ 00:04:51
Postat av: stina

Du är så jävla söt Matilda! ja klart det blir ändring på det! Det ska jag se till :D puss

2010-03-26 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0