Hej hej och hemskt mycket hej!

Jag har inte bloggat för att jag helt enkelt inte känt för det. Jag tänker inte skriva när jag inte har lust. I dag har jag varit hos frisören. Jennys söta syster var det som klippte och färgade mig. Hon är jätte duktig och vi var varandras psykologer i salongen i dag haha. Det vart i alla fall jätte bra tycker jag!

Framför mig har jag en lång lista på saker jag måste göra i dag. Städa, träna, sola, städa, duscha, raka bort vinterpälsen, packa... Ja listan är så mycket längre än så. Jag är så himla dålig på att ta tag i sånna här saker. Jag gillar typ att göra allt i sista sekund. Tänkte vara vaken ganska så länge i natt så jag kan sova i bilen. Det är ca 70 mil till Åre om jag inte misstar mig. Jag och pappa ska vara där söndag till torsdag. Lägenheten är för åtta pers och har bastu och massa bekvämligheter. Det är 200 meter till sittstolsliften också så det är jävligt gött! Resan kommer bli underbar. Jag och pappa är mer som kompisar än far och dotter. Vist kunde jag fått tagit med mig kompisar men jag vill vara med bara pappa, han är ju bäst! Aja nu ska jag ta mig en spark i röven och få saker gjort! pussåhej!

Jag i dag med nyfärgat hår


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vad fin du var i det där håret! :D



Jag såg att du hade svarat i min blogg, jag glömmer alltid att kolla mina kommentarer för jag får typ aldrig några ^^ Jag kommenterade ditt inlägg om ätstörningar förut. Det vore trevligt att prata med dig, du får gärna adda mig på msn om du känner för det! :) <3

2010-04-10 @ 22:18:45
URL: http://angelicakinnunen.blogg.se/
Postat av: Jullebulle :*

läckert tjejen! :D skit fint! hoppas du får det super i Åre! puss på bästa ! <3

2010-04-12 @ 22:44:30
URL: http://vadursflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0